sobota, 2 sierpnia 2014

Ogłoszenia parafialne.


Po pierwsze: Chciałabym bardzo podziękować za cudowne komentarze. Świadomość, że komuś podobają się moje wypociny jest cudowna. Dziękuję z całego serduszka i obiecuję, że będę dawała z siebie wszystko, byście się nie zawiodły ;) 

Po drugie:  Ponieważ wyjeżdżam, kolejny rozdział pojawi się najprawdopodobniej za więcej niż tydzień. Może po powrocie będę miała dwa razy więcej weny? Trzymajcie za to kciuki ;) Życzę udanych wakacji i buziaczki moi kochani. 

4 komentarze:

  1. Życzę udanego wyjazdu ;)

    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  2. O Matyldo... Twoje opowiadanie jest genialne, tak mnie wciągnęła ta historia, że po wszystkich rozdziałach miałam wrażenie, ze przeczytałam tylko max 3... Życzę Ci udanych wakacji i nie mogę sie doczekać nowego rozdziału.
    Jeśli chcesz to zapraszam do mnie. C:

    Tripod-camera-Action.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Zostałaś nominowana do Liebster Award. Więcej informacji w notce http://onedirectionforeveryyou.blogspot.com/2014/08/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń