środa, 20 sierpnia 2014

Autopromocja i The Versatile Blogger Award.

Po pierwsze: Chciałabym zaprosić Was na jeden z moich blogów, na którym pojawił się właśnie nowy rozdział. Pisze o nim tutaj i teraz ponieważ pomyślałam, że mogłaby się Wam spodobać fabuła. Przynajmniej mam taką nadzieję. ;) Zapraszam na historię Alex i Harry'ego. Lost in everything about you. 

Po drugie: Dostałam nominację, której nigdy w życiu się nie spodziewałam. Bardzo dziękuję Zielonemu Druidowi, pani z bloga http://psychopathic-love.blogspot.com.  ;)

Co należy zrobić będąc nominowanym?

1. Podziękuj osobie, która cię nominowała!Jeszcze raz - bardzo dziękuję Zielonemu Druidowi^^
2. Pokaż nagrodę Versatile Blogger Award na swoim blogu.
Niedługo z pewnością pojawi się gdzieś z boku. ;) 
3. Ujawnij 7 faktów o sobie.
To będzie trudne, ale się postaram. 
* Uwielbiam pisać, to mój sposób na ucieczkę od prawdziwego świata. I mimo, że nie jestem w tym najlepsza, wciąż się uczę i staram dla moich kochanych czytelników. 
* Jestem bezgranicznie i do grobowej deski zakochana w pewnym zespole, którego muzyka pomaga mi w spełnianiu marzeń i życiu. Jared, Shannon, Tomo - dziękuję. 
* Studiuję psychologię kliniczną i psychoterapię, a moim marzeniem jest założenie w przyszłości własnej poradni. 
* Jestem niesamowicie tolerancyjna. Najbardziej jednak w kwestiach orientacji seksualnej. Tutaj mogę nawet stwierdzić, że jestem bardzo pro.
* Jestem strasznie nieśmiała i wole słuchać niż opowiadać, co bardzo często jest bardzo owocne ;) 
* Jestem jedynaczką, ale zawsze marzyłam o starszym bracie. Niestety, marzenie nie do spełnienia. 
* Moim kolejnym marzeniem jest wydanie choć jednej, dobrej książki. Dlatego miedzy innymi próbuje sił tutaj, na blogspocie, by poznać opinie na swój temat i ewentualnie trochę poćwiczyć. 

4. Nominuj 7 lub więcej blogów.
all-our-life.blogspot.com
right-now-one-direction.blogspot.com
you-break-my-heart-again.blogspot.com
another-time-another-life.blogspot.com
you-light-up-my-world.blogspot.com

Jeszcze raz pięknie dziękuję i do zobaczenia. Niedługo pojawi się nowy rozdział. ;) 


3 komentarze:

  1. ja chciałabym studiować psychologię! Można wiedzieć gdzie studiujesz i co zdawałaś na maturze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przedmioty, które zdawałam nie były stricte potrzebne czy wymagane na tym kierunku, ale wybrałam historię i ang rozszerzony. A studiuję na SWPS'ie. ;)

      Usuń
  2. Błagam tylko nie pani...czuje sie staro a mam dopiero 16 lat xD
    Też zawsze chciałam mieć starszego brata. Jedynaczka niestety jest do mnie przypisana, bo mama nie chce mi nawet skombinować młodszego. D: No nic... Przynajmniej kuzyna dręczę xD
    Też chciałabym to studiować, ale jako że byłam kiedyś pacjentką w zakładzie młodzieżowym to sobie tego nie wyobraża., chociaz kto wie. Do matury niecałe trzy lata.... Ale sie rozgadałam o.O" Wybacz, czekam na nn i buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń